Suksessfaktorer for en Digitalisert butikk

Hva er viktig for at du skal handle på nettet? Hva er det som gjør det enklere for kunden å ta beslutningen og fullføre kjøpet?

  1. #Handlemønster
    • Vi ønsker færrest mulig klikk for å finne og betale for varen
  2. #Veien inn
    • Hva om du kan gå direkte til betalingen av det produktet du skal ha?Og derfra gå inn i butikken å kjøpe flere produkter om du ønsker det?
  3. #Kundefokus
    • Butikken er laget for at kunden skal finne varen, ikke for at det skal se fancy ut. Til annen informasjon om butikken kan man bruke en Landingsside.
  4. #Uavhengighet
    • De ansatte, forhandlere eller andre kan ha sin egen Shop-in-Shop hvor alt salg registres på dem, ulike rapporter ligger i hoved butikken.
  5. #Fleksibilitet
    • Du har med deg butikken og kassa m/betaling i lomma. Vi gjør tilpasninger til ulike bransje og hva som er viktig for dere.
  6. #Innovasjon
    • Binder sammen den fysiske butikken med den tradisjonelle nettbutikken til en ny og fleksibel løsning i en Digitalisert butikk. Bruk den i det daglige og fullfør salget der du står med kunden i butikken (personell utsjekk) eller du kan la kunden gjøre det selv og bruke den som selvbetjentkasse. Gi kunden tilgang til din eller ansatt/forhandlers Digitale butikk og bruk den som en nettbutikk om kunden ikke har anledning til å komme til deg eller dem.
  7. #Muligheter
    • Gjentagende salg, la kunden abonnere på varer gjennom den Digitale butikken.
  8. #Abonnement
    • Merk varen med en unik QR kode som gjør at man alltid bestiller rett vare f.eks. filter til luftrenser, hvilket er den rette til din luftrenser – skann koden, gå rett til betaling og du bestiller rett vare. Gjør tilleggssalg, kryssalg, mersalg og nysalg lett tilgjengelig.

Vi gir små og mellomstore bedrifter muligheten til en enkel og synlig salgskanal til en overkommelig pris.

Utviklet av Bdigital