Suksessfaktorer for en Digitalisert butikk
Hva er viktig for at du skal handle på nettet? Hva er det som gjør det enklere for kunden å ta beslutningen og fullføre kjøpet?
- #Handlemønster
- #Veien inn
- #Kundefokus
- #Uavhengighet
- #Fleksibilitet
- #Innovasjon
- #Muligheter
- #Abonnement
-
Vi ønsker færrest mulig klikk for å finne og betale for varen
-
Hva om du kan gå direkte til betalingen av det produktet du skal
ha?Og derfra gå inn i butikken å kjøpe flere produkter om du ønsker
det?
-
Butikken er laget for at kunden skal finne varen, ikke for at det
skal se fancy ut. Til annen informasjon om butikken kan man bruke en
Landingsside.
-
De ansatte, forhandlere eller andre kan ha sin egen Shop-in-Shop
hvor alt salg registres på dem, ulike rapporter ligger i hoved
butikken.
-
Du har med deg butikken og kassa m/betaling i lomma. Vi gjør
tilpasninger til ulike bransje og hva som er viktig for dere.
-
Binder sammen den fysiske butikken med den tradisjonelle
nettbutikken til en ny og fleksibel løsning i en Digitalisert
butikk. Bruk den i det daglige og fullfør salget der du står med
kunden i butikken (personell utsjekk) eller du kan la kunden gjøre
det selv og bruke den som selvbetjentkasse. Gi kunden tilgang til
din eller ansatt/forhandlers Digitale butikk og bruk den som en
nettbutikk om kunden ikke har anledning til å komme til deg eller
dem.
-
Gjentagende salg, la kunden abonnere på varer gjennom den Digitale
butikken.
-
Merk varen med en unik QR kode som gjør at man alltid bestiller rett
vare f.eks. filter til luftrenser, hvilket er den rette til din
luftrenser – skann koden, gå rett til betaling og du bestiller rett
vare. Gjør tilleggssalg, kryssalg, mersalg og nysalg lett
tilgjengelig.