Administrer hele virksomheten på en plattform
Med 2iZii Enterprise får din virksomhet en skybasert løsning som gir full kontroll over alle områder av driften, uansett størrelse eller kompleksitet.
Vår plattform gir deg muligheten til å overvåke og administrere alt fra hovedkontoret til individuelle butikker og ansatte, alt samlet på ett sted.
Med sentralisert styring kan man sikre tydelig tilgang på riktig data på tvers av lokasjoner.
Full kontroll på tvers av virksomheten
Hver virksomhet er unik og vår Enterprise-løsning er utviklet for å tilpasse seg din selskapsstruktur. Plattformen er skreddersydd for å effektivisere driften og gi en helhetlig oversikt over alle nivåer i virksomheten.
Hver avdeling opererer med sin egen shop-in-shop-løsning, administrert gjennom unike QR-koder. På denne måten ivaretar man avdelingens mulighet til å tilpasse seg sine kunder, samtidig som den sentrale styringen sørger for helhetlig koordinering og kontroll.
Vår løsning genererer fullstendige rapporter på tvers av virksomheten, slik at man får detaljert innsikt i både drift og prestasjoner.
Omgjør kundedata til suksess
Få innsikt ved bruk av innhentet kundedata for å ta riktige beslutninger.
Vår plattform gir deg oversikt på tvers av virksomheten med detaljerte rapporter på salgsnivå.
Rapportene kan brukes til å måle resultater, følge opp KPI-er og budsjettere for hver enkel avdeling eller salgsteam.
Bygget for å vokse og utvikle seg med din bedrift
Vår plattform sikrer dine data på tvers av virksomheten.
Etter hvert som selskapet vokser, skalerer 2iZii Enterprise med virksomheten og tilpasser seg sømløst til nye avdelinger, butikker eller salgsteam.
Fleksibel skalering er avgjørende for å forbli konkurransedyktig i et marked som stadig er i endring.
Med vår løsning er man rustet til å håndtere fremtidige utfordringer og muligheter.